The wisdom factor

The Wisdom Factor gaat over een nieuw soort leiderschap, dat beschikbaar is voor iedereen, ongeacht waar je werkt en welke functie je bekleedt.

Dit leiderschap is nodig om een duurzame wereld te creëren. Op dit moment zitten we vast in crises die zich blijven opstapelen: klimaatverandering, het opraken van onze natuurlijke bronnen en een wereldwijde economische crisis. De oplossing ligt niet in het huidige systeem, maar in een fundamentele verandering in ons bewustzijn.

Met 'the wisdom factor' kunnen we samen een duurzame toekomst ontketenen.

Directeur van Wisdom University in Nederland, Gert van Santen, stelde dit boek samen, waarin de ideeën van Will Taegel, Jim Garrison, Irene van Lippe-Biesterfeld, Matthijs Schouten en hemzelf worden gebundeld. Elk van hen is dagelijks bezig met thema¿s als duurzaamheid, leiderschap en de relatie tussen mens en natuur.

Iedereen kan 'the wisdom factor' ontdekken. En we hebben hem nu meer nodig dan ooit.

Is The wisdom factor het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op The wisdom factor