Think like an artist, don't act like one

Think like an artist, don't act like one

In dit boek wandelen we de kunstgeschiedenis door om levenslessen te vinden voor ons eigen leven. Van de kunst van de oude Egyptenaren en Grieken tot de abstractie en het conceptuele van nu, met werken van Leonardo, Dürer en Rembrandt, Picasso, Warhol en Ai Weiwei. Kunst als voorbeeld voor vragen waar we allemaal voor komen te staan in ons leven: over succes hebben, over liefde, over werk, over vriendschap en over leven en dood.
Think Like an Artist, Don't Act Like One is een levendige introductie tot kunstgeschiedenis en toont aan hoe dit weerklinkt in ons dagelijks leven.
Koos de Wilt is schrijver, jurist en kunsthistoricus. Hij werkt op het snijvlak van cultuur en business. Hij publiceerde boeken als Rembrandt Inc, Het Grote Rijksmuseum Voorleesboek en boeken met onderwerpen die variëren van business, diversiteit, grachtenhuizen tot aan kerkinterieurs en dirigeren. Hij maakte daarnaast documentaires over onder andere Vermeer, Rembrandt en cultuur.

Stripboeken
Cadeauboeken algemeen
BIS Publishers
17 oktober 2017
17 oktober 2017

Reacties op: Think like an artist, don't act like one