Thuis aan de kust

Thuis aan de kust

Rank 241 Gelezen 52 Aan het lezen 2 Wil ik lezen 54 Favoriet 1 Recensies 3
Feelgood Lijsten 1   Topics 0

Het café aan de kust van Tina van Dijk is het eerste deel uit de feelgoodserie De kust. Emmie maakt een moeilijke tijd door. Ze heeft een poosje verlof genomen van haar veeleisende werk bij een advocatenkantoor nadat ze tijdens een vergadering is flauwgevallen van vermoeidheid. Nu zit ze thuis, maar het lukt haar nog altijd niet om tot rust te komen. Gelukkig komt haar moeder met een plan: Emmie kan een tijdje logeren bij haar oom Bart, die een klein café runt in het gemoedelijke dorpje Duijnen, aan de kust. Emmie twijfelt even of ze haar Amsterdamse leven zomaar kan achterlaten, maar stapt dan toch in de auto. Een heerlijke strandwandeling zal geen kwaad kunnen en ze kan vast ook af en toe bijspringen in het café, de locals ontmoeten. Krijgt ze in Duijnen inderdaad de kans om weer tot zichzelf te komen? En wie weet, misschien komt zelfs de liefde op haar pad.

Feelgood
Loft Books
29 juni 2022
29 juni 2022
9789047206927

Reacties op: Thuis aan de kust