Thuis bij zonsopgang

Feelgood   Topics 0
“Ze was thuis. Thuis op de plek waar haar hart en haar herinneringen lagen, maar niet haar toekomst. Tenminste, dat had ze tot op dit moment gedacht.”

Tien jaar geleden verliet Caroline Shelby het slaperige stadje Oysterville voor een droomcarrière als modeontwerper in New York. Na jaren ploeteren spat die droom als een zeepbel uit elkaar wanneer niet alleen haar mooiste ontwerpen worden gestolen, maar ook haar beste vriendin, Angelique, overlijdt.

Ze zoekt haar toevlucht in de enige veilige haven die ze kent: Oysterville - met op de achterbank de vijf jaar oude Addie en de zes jaar oude Flick, Angeliques kinderen, die nu aan haar zijn toevertrouwd.

In haar geboorteplaats komt ze langzaamaan tot zichzelf. Haar creativiteit krijgt een frisse impuls, de rol van moeder gaat haar steeds beter af, en een jeugdliefde kruist opnieuw haar pad.

Dan dient zich onverwacht de volgende uitdaging aan, die haar dwingt te vechten voor alles wat haar lief is…

Romantiek
Romantiek