time to momo Munchen + ttm Dichtbij

Bij aankoop van deze gids ontvang je van 1 maart t/m 31 mei 2019 de stedengids time to momo Dichtbij cadeau!

Met time to momo München (voorheen 100% München) op zak kun je onvoorbereid op pad, in je eigen tempo de stad ontdekken én de local lifestyle beleven. Zo geniet je 100% van je citytrip! Met 6 verrassende routes door de verschillende wijken van München leidt onze time to momo-local je langs de échte highlights. Zo sla je de drukke shopboulevards over en wandel je, onderweg een must-see meepikkend, via een fijn koffietentje naar de leukste conceptstores. Inclusief: - Alle belangrijke bezienswaardigheden - Meer dan 250 adressen om te eten, drinken en shoppen - Handige uitneembare stadsplattegrond - Leuke top 10-lijstjes time to momo is de bestverkochte stedengids van Nederland en België.

Is time to momo Munchen + ttm Dichtbij het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op time to momo Munchen + ttm Dichtbij