Weekendje weg

40 WEEKENDJES WEG IN: AMSTERDAM, ARNHEM, DEN HAAG, GRONINGEN, MAASTRICHT, NIJMEGEN, ROTTERDAM, UTRECHT, ANTWERPEN, BRUGGE, BRUSSEL, GENT, KNOKKE-HEIST, KORTRIJK, LUIK EN OOSTENDE. We willen er weer op uit! Een weekendje weg naar een andere stad: logeren in een leuk hotel, uitgebreid ontbijten, een mooi museum bekijken, door de stad wandelen en de dag afsluiten in een goed restaurant of een leuke bar. Maar we blijven wel dichtbij. De 40 weekendjes weg in dit boek laten je zien dat je echt niet naar Zuid-Europa hoeft om iets nieuws te ontdekken en te genieten van een onvergetelijke stedentrip.

Is Weekendje weg het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Weekendje weg