Zeeland

We gaan naar Zeeland! De Nederlandse provincie van zilte zeelucht, de wind in je haren en zand in je schoenen. Maar ook de provincie waar je op fijne terrassen kunt zitten in gezellige dorpen en steden, de vis zo vanuit de zee op je bord terechtkomt en men trots is op talloze streekproducten die écht geproefd moeten worden. Deze gids laat je zien dat Zeeland niet zuinig is op het gebied van toffe hotspots en goede horeca. time to momo neemt je mee naar de leukste stranden en de niet te missen Zeeuwse highlights, maar ook naar de adressen die je zullen verrassen. Zeeland moet je voelen, ruiken, proeven en beleven, en met time to momo Zeeland haal je alles uit je trip naar ‘het Zeeuwse’.

Is Zeeland het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op Zeeland