Toeval bestaat niet

Rank 830 Gelezen 117 Aan het lezen 2 Wil ik lezen 91 Favoriet 4 Recensies 18
Feelgood Lijsten 2 Spots 6   Topics 0

Als Anneloes door haar vriend Emiel verlaten wordt voor een jonge vrouw, begint ‘Toeval bestaat niet’ van Saskia M.N. Oudshoorn. In het begin van dit eerste deel van de serie ‘Liefde in Milaan’ is er nog lang geen sprake van Milaan: Anneloes neemt er naast haar werk op een reclamebureau een weekendbaantje in de snackbar bij om zo snel mogelijk van haar schuld af te komen. Verder hoeft het voor haar allemaal niet zo. Maar haar vriendinnen denken daar anders over en regelen een blind date. Anneloes gaat, met frisse tegenzin, om van het gezeur af te zijn. Dit wordt natuurlijk helemaal niks… Maar dan staat Gianluca tegenover haar. Charmant, grappig, en eigenlijk te knap en aardig om waar te zijn. Anneloes kan moeilijk geloven dat zijn interesse in haar oprecht is. Als hij haar uitnodigt om met hem naar Milaan te gaan en op het laatste moment niet zelf komt opdagen, maar zijn irritante PA Constance stuurt, wordt haar vermoeden bevestigd – denkt ze. ‘Toeval bestaat niet’ is een heerlijk wegdroomverhaal van Saskia M.N. Oudshoorn, winnaar van de #KoboTalent wedstrijd.

Feelgood
Populaire fiction algemeen