Kerstgeluk

Rank 58 Gelezen 60 Aan het lezen 5 Wil ik lezen 100 Favoriet 1 Recensies 14
Feelgood Lijsten 1   Topics 0

Hoe eindigt dit bizarre jaar voor Liv, Matthew, Laurens en Kate en hun familie en vrienden ?

De laatste drukke maanden van het jaar zijn aangebroken in Merwedam. Het restaurant van Laurens en Sjoerd loopt prima en alles wordt in gereedheid gebracht om het jaar af te sluiten met een aantal kerstdiners. Dan komt Jacob Nienhuis met een idee: waarom organiseren ze geen kerstmarkt in de straat, net als vroeger? De vrienden gaan enthousiast aan de slag en regelen ook nog ‘even’ een diner voor iedereen erbij. Als klap op de vuurpijl komt François, de vriend van Kate’s zus, met zijn plan: hij wil Chloe tijdens die kerstmarkt met een groots gebaar ten huwelijk vragen. Wanneer hij de kostbare verlovingsring, een familie-erfstuk, komt laten zien terwijl er in de keuken hard gewerkt wordt, dreigt het allemaal in de soep te lopen. De ring raakt kwijt, er zijn twijfels of Chloe zijn aanzoek wel zal accepteren én dan zit er binnen ook nog een bekende restaurantcriticus op zijn eten te wachten…

Romantiek
Romantiek