Tot de dood ons niet meer scheidt - Hoe het sterfbed moeder en dochter dichter bij elkaar brengt

Rank 2806 Gelezen 4 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 8 Favoriet 0 Recensies 1
Midden in de nacht gaat de telefoon van Reza. Haar moeder is met spoed opgenomen in het ziekenhuis. Ze twijfelt, maar gaat erheen, ook al hebben ze elkaar meer dan tien jaar niet gezien. Eenmaal in het ziekenhuis ontdekt ze dat haar moeder een vergevorderd stadium van borstkanker heeft en door de uitzaaiingen in haar hoofd praktisch in coma ligt. Er rest Reza niets anders dan af te wachten of ze nog wakker wordt. En ondanks dat dat niet gebeurt, maakt Reza in die laatste dagen meer contact met haar moeder dan in hun hele leven daarvoor.
Boekscout VOF
26 april 2019

Jouw recensie   Schrijf een recensie E-book prijsvergelijker

Lezersrecensies (1)

Gelachen en gehuild, soms tegelijkertijd

door: JannekeBladt 1 like
Gelachen en gehuild bij het lezen van dit boek. Soms zelfs tegelijkertijd. Knap hoe de schrijfster een begrijpbare tone of voice aanhoudt, hierdoor lees je het echt in één keer uit. Kan ook niet anders, want vooral door het aangrijpende verhaal het is erg moeilijk dit boek weg te leggen.