Triade 21

Harry Arvay
Deze opmerkelijke thriller speelt zich voornamelijk af in Amsterdam. De heroïne raakt door overvoering in een crisis en de dealers wensen zich niet te onderwerpen aan de richtlijnen van de Triades. Een nieuwe zending rekruten wordt naar Amsterdam gehaald om het probleem te bestrijden, waaronder drie mannen die sterk aan elkaar hangen door hun ambities, hun medogenloosheid en hun persoonlijke zwakheden.
Van rituele inwijding tot rituele dood, met inbegrip van de bloedige en sadistische ‘Dood van duizend sneden’, voert Triade 21 ons door de duistere ingewanden van de Chinese onderwerelden en betrekt ons bij de wanhopige pogingen van de Amsterdamse politie om voor eens en altijd de grootste en wreedste geheime organisatie ter wereld uit te roeien.
Harry Arvay , Zwitser van geboorte, maar opgevoed door Engelse pleegouders, is de auteur van dertien boeken, waarvan er tien terrorisme en naar bestrijding tot onderwerp hebben.

Is Triade 21 het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op Triade 21