Trinkets

Trinkets

Rank 187 Gelezen 4 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 17 Favoriet 0 Recensies 1
Young adult   Topics 0
Trinkets is een geweldige jongerenroman van Kirsten Smith. Bekend van de gelijknamige populaire Netflix-serie.
Elodie, Tabitha en Maureen krijgen een kick van stelen. Wanneer deze totaal verschillende meiden elkaar tegenkomen bij een verplichte bijeenkomst van Anonieme Winkeldieven, ontstaat er een wonderlijke vriendschap.
Maureen is de bad girl van het trio, Elodie de buitenstaander en Tabitha heeft alles: geld, looks, populaire vrienden én een uitpuilende kledingkast. Wat drijft hen? En hoe overleven ze die irritante bijeenkomsten en hun middelbare school?
Young Adult
de Fontein Jeugd
24 september 2019

? Bestel dit boek bij Libris.nl Bestel het boek vanaf € 16,99 Bestel het e-book € 9,99

Lezerswaarderingen

Artikelen over Trinkets

Boekverfilmingen: deze komen eraan!
05 oktober 2019 24 reacties
  Meer artikelen

Hebban recensie

Marloes Hebban Recensent

Een soort van Rupsje Nooitgenoeg

door Marloes op 04-10-2019

‘De redenen waarom we stelen zijn verschillend, maar ze hebben zeker één ding gemeen: de euforie van iets voor niets krijgen, dezelfde euforie die een drugsverslaafde voelt als hij scoort.’

Wellicht bekend van de Netflix-serie is Trinkets van Kirsten Smith, de roman over drie meiden die na een partijtje stelen met elkaar in contact komen. Qua stijl valt de roman op; helaas is daarmee alles...