Triple play

Als assistent honkbalcoach moet ik met m'n handen van de spelers afblijven. Maar Rafael Rivera, de top pitcher van de Rangers, maakt dat erg moeilijk. Half Puerto Ricaans en half Italiaans, zijn glimlach doet me denken aan sinaasappelboomgaarden en zoete rode wijn. En als hij op een avond voor mijn hotelkamer staat? Laten we het erop houden dat onze workout in geen enkel honkbalprogramma te vinden is. Maar Rafael heeft twee teamgenoten die me willen delen tijdens het seizoen. Daar is Darryl Bryant, de getatoeëerde bad-boy die de leiding heeft in homeruns. Hij heeft een uitstraling van kracht die me doet sidderen van opwinding, en ik vraag me af of zijn ruwe buitenkant zich vertaalt naar ruwheid in de slaapkamer... Dan is er Joel Rogers, de blonde, blauwogige reserve pitcher. Een maffe jongen met een glimlach die mijn hart doet smelten. Nadat ik zijn werpbeweging heb verbeterd, staat hij erop me te belonen met een extra speciale training... eentje die mijn tenen doet krullen. We racen naar de playoffs terwijl we onze posities oefenen. Samen zweterig worden op en naast het veld. Is dit gewoon een normale seizoensrelatie met drie bloedgeile professionele atleten? Of gaat onze liefdesrelatie door tot in de extra innings? TRIPLE PLAY is een zinderend reverse harem liefdesverhaal vol humor, actie, en honkbal-gerelateerde opwinding. HEA gegarandeerd!

Is Triple play het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Triple play