Tweede kans in Santa Luzia

Tweede kans in Santa Luzia

Gelezen 1 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 0 Favoriet 0 Recensies 0
Na een traumatische gebeurtenis in Brazilië gaat Eva naar haar nichtje Alex in de Portugese Algarve. Het is haar bedoeling om daar bij te komen van alle verwikkelingen en rustig te bedenken wat ze verder met haar leven wil. Dit pakt echter anders uit als ze onverwacht de kans krijgt tijdelijk een B&B te gaan runnen in het pittoreske dorp Santa Luzia, bekend van de inktvisvangst. Op een dag staat ze hier opeens oog in oog met Nick, de man die ze vijftien jaar eerder in Lissabon zonder uitleg heeft verlaten. Al snel blijkt dat de oude gevoelens nog niet zijn verdwenen, maar is er een tweede kans mogelijk? Wat gebeurt er als Eva opbiecht waarom ze hem toen heeft verlaten? Wie is Beatriz, de vrouw waar Nick mee omgaat? Wat doet hij eigenlijk in Santa Luzia? Net als Eva op het punt staat Nick de waarheid te vertellen, verdwijnt hij en breekt er een spannende tijd aan voor Eva. Vindt ze Nick terug? Leeft hij nog? Wat heeft Beatriz met zijn verdwijning te maken? En als ze hem kan vinden, zijn ze dan in staat een streep te zetten onder hun verleden en opnieuw te beginnen? +

Brave New Books
10 januari 2018