Tweede leven

Rank 1012 Gelezen 645 Aan het lezen 17 Wil ik lezen 264 Favoriet 20 Recensies 37
Thrillers & Spanning Artikelen 2 Lijsten 2 Top25's 3   Topics 0

In 'Tweede leven' van SJ watson wordt Julia geconfronteerd met de gewelddadige dood van haar zusje Kate in Parijs. Van Kates huisgenote en beste vriendin hoort ze over het dubbelleven dat Kate leidde. Wanneer Julia dit tweede leven van haar zusje onderzoekt, ontmoet ze de charmante en mysterieuze Lukas. Julia's zoektocht wordt steeds obsessiever en ze belandt in een levensgevaarlijke wereld. Evenals in 'Voor ik ga slapen' toont SJ Watson zich een meester in het portretteren van het totale isolement van de hoofdpersoon en wordt de lezer meegetrokken in een beklemmend spel van waarheid en bedrog.

Literaire thriller
Oorspronkelijke titel
Second Life
Ambo|Anthos
02 februari 2015
17 februari 2015

1 keer bewerkt, laatste bewerking door Esther Jansen

Joop Liefaard Hebban Recensent

Teleurstellende thriller door onsympathieke hoofdpersoon

door: Joop Liefaard 2 reacties 1 like

Julia Plummer is een getalenteerd fotografe, getrouwd met de succesvolle chirurg Hugh en moeder van een geadopteerde zoon Connor. Haar gelukkige leven wordt op zijn kop gezet als haar zuster Kate in Parijs een gewelddadige dood sterft. Julia is verscheurd door verdriet en schuld en gaat, als in...

Reacties op: Tweede leven