Twilight saga Eclips

Eclips

Rank 1400 Gelezen 1442 Aan het lezen 12 Wil ik lezen 150 Favoriet 89 Recensies 15
Young adult Lijsten 11 Spots 4   Topics 0

Terwijl Seattle geteisterd wordt door een reeks mysterieuze moorden en een kwaadaardige vampier doorgaat met haar zucht naar wraak wordt Bella opnieuw omgeven door gevaar. Tijdens dit alles wordt ze gedwongen te kiezen tussen haar liefde voor Edward en haar vriendschap voor Jacob. En ze weet dat haar beslissing de aanleiding kan zijn tot het opleven van de eeuwenoude strijd tussen de vampiers en de weerwolven.

Terwijl haar eindexamen nadert, moet Bella een keuze maken: leven of dood. Maar wat is wat?

Young Adult
Fictie 15+
Fictie kinder- en jeugdboeken algemeen
Twilight (3)
Maria Postema
Van Goor
30 november 1899
09 juni 2020

In essentie een liefdesverhaal

door: Rose Leighton 1 like
De verwachtingen die je als lezer van tevoren hebt bij Eclips, zijn allesbepalend bij de mate waarin je het verhaal zult kunnen waarderen. Verwacht je een thriller, dan wordt je teleurgesteld. Verwacht je, door de flaptekst over vampiers, stevige horror, ook dan zal dit boek je tegenvallen. Lezers...

Reacties op: Eclips