Uit mijn tent gelokt.

Na haar debuutbundel ‘Overleven’ uit 2017, haar romans ‘Surrogaat’, ‘Een horzel steekt niet’ uit 2018 en haar bundel korte verhalen ‘Kort An’ die in het voorjaar van 2019 verscheen, sluit Anna A. Ros het jaar af met haar tweede dichtbundel ‘Uit mijn tent gelokt’.
‘Uit mijn tent gelokt’ is in zekere zin een vervolg op haar debuutbundel, maar bevat ook andersoortige - meer experimentele - poëzie. Opnieuw zeer persoonlijk en soms maatschappijkritisch. De bundel doolt - net als Anna - ergens tussen lief en boos. Ze heeft zich alsnog uit haar tent laten lokken.
Anna A. Ros (1962) woont en werkt in Middelburg. Zij is naast schrijver/dichter ook denker en schrijfdocent.

Is Uit mijn tent gelokt. het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Uit mijn tent gelokt.