Uitgeklaard

De dagelijkse afspraak met Thuis op Eén blijft qua kijkcijfers onvoorstelbaar populair. Altijd minstens 1 miljoen trouwe kijkers, met pieken tot bijna 1,5 miljoen als het erg spannend is. Vlaanderen kijkt massaal, en leest ook de Thuis-boeken massaal. Intussen zijn er zeven boeken verschenen in de reeks, met telkens andere hoofdpersonages, telkens andere en verrassende verhaallijnen. Begin december 2019 verschijnt het achtste boek. Emma, Stan en Judith spelen de hoofdrol. Hun zoektocht als gezin na een erg woelige periode met schokkende gebeurtenissen staat centraal. Verder mogen we helaas nog niets verklappen, ook de co- ver moet voorlopig top secret blijven. Het boek gaat immers in op verrassende nieuwe feiten die pas de volgende maanden zullen opduiken op televisie… UIT DEZELFDE

Is Uitgeklaard het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op Uitgeklaard