Unfu*k Yourself

Unfu*k Yourself

Rank 4209 Gelezen 6 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 14 Favoriet 0 Recensies 1
Non-fictie Spots 1   Topics 0
Dit is een gids zonder bullshit, die een eerlijke no-nonsense aanpak biedt om je te helpen je over zelfopgelegde beperkingen heen te zetten.
Het zijn geen andere mensen die je in de weg staan, het zijn niet eens je omstandigheden die je blokkeren. Je staat jezelf in de weg, samen met de knagende negatieve stemmetjes in je hoofd.
Deze gids laat zien hoe je naar jezelf moet kijken voor het antwoord op problemen die je ogenschijnlijk niet in de hand hebt.
Unfu*k Yourself begeleidt je bij het omgaan met echtscheiding, verlies, falen, gezondheid, problemen op het werk en geeft je de kracht om het leven weer op te pakken.

Gary John Bishop is een expert in persoonlijke ontwikkeling. Dit boek werd oorspronkelijk in eigen beheer uitgegeven maar is inmiddels vertaald in meer dan 14 talen.
Gezondheid & Psychologie
Scriptum Books
07 februari 2018
9789463190930 , 9789463191135

? Bestel dit boek bij Libris.nl Bestel het boek vanaf € 14,99 Bestel het e-book € 6,99

Lezersrecensies (1)

Claim je leven

door: Nicole Vrielink 1 like
Unfu*k yourself is een motiverend pleidooi voor hen die teveel in hun hoofd zitten waardoor leven belemmerd wordt. Aan de hand van 7 statements, gelinkt aan eveneens 7 thema’s begeleidt Bishop de lezer stap voor stap richting positieve verandering. Bishop doet beroep op de lezer om eens echt...