Vamos!

In 21 verhalen neemt reisbegeleider Ellen Weber je mee op groepsreis door Latijns-Amerika, langs vulkanen, roze meren met flamingo’s, zoutvlaktes en de jungle. Net als alles lekker loopt, komt er een aardbeving, is de weg weggespoeld of schiet er een vader uit zijn slof. Onderweg is het jongleren met verwachtingen. Maar ook: genieten van verrassingen, zoals zwemmen met walvishaaien, een helikoptervlucht over de watervallen van Iguazu en een huwelijksaanzoek. Deze verhalenbundel tovert een glimlach op je gezicht, maar stemt ook tot nadenken. Waarom reizen we eigenlijk naar de andere kant van de wereld? Ellen Weber (1979) combineert twee levens met elkaar. In Nederland werkt ze als freelance tekstschrijver, in het buitenland als reisbegeleider. Wie met Ellen op pad is geweest, weet wat ze telkens roept: ‘Vamos!’ Eerder werkte ze mee aan zeven reisboeken, dit is haar eerste verhalenbundel. ‘Vamos!’ is een uitgave van Ellen Weber | Text & Travel www.ellenweber.nl

Is Vamos! het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Vamos!