Van Asfalt, Jasmijn & Rotte Appels

Van asfalt, jasmijn & rotte appels

Thrillers & Spanning   Topics 0
Industrieel ontwerper Robert Larue zit na een scheiding, een bedrijfsongeval en een burn-out al twee jaar thuis. Zijn door AD(H)D geplaagde zoon en vroegwijze dochter wonen bij zijn ex in het oosten van het land, op zo'n anderhalf uur rijden van het Groene Hart.
Na een indringend gesprek met zijn beste vriend aanvaardt Robert een baan in het verhuis- en transportbedrijf van diens vader om te achterhalen wat er onder de oppervlakte leeft. De dood van een van de chauffeurs en een brand waaraan Roberts kinderen ternauwernood ontsnappen, doen hem besluiten wat stapjes verder te gaan en een van de vrachtwagens te volgen naar het Verenigd Koninkrijk. Gaandeweg maakt hij kennis met een gruwelijk milieu waarin aan ieder weerloos mens een prijskaartje hangt. Als het tijd wordt om de politie in te lichten, drijven mensenhandelaren hem in het nauw.
Een spannende thriller over gelukzoekers, criminele cellen, slangenkoppen en mensensmokkel, waarin liefde en vriendschap op de proef worden gesteld en de twijfel regeert. Met als decor het fictieve dorp Brasemerwoude (bij Alphen aan den Rijn), de Achterhoek, de heuvels van Zuidoost Engeland en de miljoenenstad Londen.
Thriller
Brave New Books