Van klacht naar kans

Gelezen 20 Aan het lezen 11 Wil ik lezen 30 Favoriet 1 Recensies 1
Non-fictie Newsroom 1 Lijsten 1   Topics 0

Ervaar je een vorm van weerstand in je leven? Ben je moe en somber, vind je het spannend om grenzen aan te geven of ga je gebukt onder een verstoorde relatie? Heb je last van hoofdpijn, vermoeidheid, slaapproblemen of buikpijn? Dan werken medicijnen waarschijnlijk slechts tijdelijk en zijn deze klachten symptomen van iets anders. Voor een betere behandeling heb je een andere visie nodig. Een visie waarbij je oude denkpatronen loslaat, je lijf leert voelen, contact maakt met je innerlijke drijfveren, en waarbij je ongemak en pijn leert dragen. Huisarts Juriaan Galavazi leert je hoe je dat doet, wat daarbij komt kijken en waarom dit je leven verandert. Huisarts Juriaan Galavazi is gespecialiseerd in coaching en holistische geneeskunde. De reguliere geneeskunde is en blijft de basis van zijn praktijk, maar hij biedt de mogelijkheid om breder naar klachten te kijken. Met zijn coachingsprogramma's helpt hij mensen om zich zowel lichamelijk als geestelijk fit te voelen.

Alternatieve geneeswijze algemeen (populair)
Kosmos, Uitgevers BV
26 november 2019
26 november 2019

Reacties op: Van klacht naar kans