Van lockdown naar vrijheid

Als er iets was dat ik gedacht had nooit te kunnen krijgen, was het anorexia. Ik hield van eten, van de gezelligheid die je tijdens eten kon delen en van calorieën tellen had ik geen kaas gegeten. Toch nam anorexia mijn leven over en veranderde ik compleet als mens. Het heeft bloed, zweet en tranen gekost maar ik ben uit de greep gekomen. Ik heb mijn leven terug, mijn vrijheid terug en voel me weer elke dag een beetje meer mezelf...
Anorexia beheerste niet alleen mijn leven maar ook het leven van mijn gezin en mijn naasten. Nog nooit hebben zij zich zo machteloos gevoeld! Ze zijn naast me blijven staan gedurende alle ups en downs en daar ben ik ze dankbaar voor!

Is Van lockdown naar vrijheid het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op Van lockdown naar vrijheid