Van Manpoepoenjor naar Djatlovpas

Het onwaarschijnlijke en waargebeurde avontuur van een groep van vijf mannen in het uiterst desolate noordelijke Oeralgebergte. Een avontuur dat zich onvoorspelbaar ontvouwt tijdens een honderd kilometer lange expeditie tussen het Manpoepoenjor-plateau en de beruchte Djatlovpas. Een bijzondere plek waar zestig jaar geleden één van ’s werelds grootste onopgeloste mysteries heeft plaatsgevonden. Tijdens de expeditie blijkt steeds meer dat de voorbereiding verrassingen blijkt te bevatten en dat de betrokken mensen niet te vertrouwen zijn. Weersomstandigheden verslechteren, het eten raakt op en de communicatie met de buitenwereld stokt, de mannen zijn op zichzelf aangewezen en moeten overleven in de barre omstandigheden die de onberekenbare Oeral ze voorschotelt. Kunnen de vijf mannen als groep overleven of valt de groep uit elkaar?Bekijk hier de boektrailer van Justin Dorneanu: https://www.youtube.com/watch?v=DYkvf1pzisk&t=4s +

Literaire non-fictie , Reizen & Talen
Reisverhalen