Van schrijfplan tot debuutroman in 40 41 zkv's

Hoe doet ze dat? Van een manuscript een boek maken, een uitgever zoeken en vinden
en schrijven over het schrijven? Wanneer stopt ze met herschrijven, schaven en
bijstellen?

In Van schrijfplan tot debuutroman in 40 41 zkv’s (dat zijn zeer korte verhalen) zoekt
Paula Laning naar antwoorden op deze en andere vragen. Ze laat haar worsteling zien
met het uitbrengen van een debuutroman. En hoe die er toe geleid heeft dat zowel
die debuutroman als ook deze bundel (nummer vier in een serie) tegelijk verschijnen.
Zoals ze zich jaren geleden had voorgenomen.

Van schrijfplan tot debuutroman in 40 41 zkv’s is een persoonlijke zoektocht naar wie
je bent, waarom je doet wat je doet en hoe je voor elkaar krijgt wat je graag wilt.

- Op pagina 51 staat overdrijven en relativeren houden elkaar in evenwicht. Ik moet
vaak spontaan glimlachen als ik lees hoe Paula zichzelf becommentarieert ten aanzien
van haar dromen, doelen, succes en falen, overwinningen en dan weer het ondergaan
van kritiek en twijfel. -
Louise Janssen, grafisch vormgever bij de Bladenkamer | grafische vormgeving

- Paula Laning overtuigt met haar debuutroman Als zelfs je naam niet van jou is
op drie niveaus: vlotte verteltrant, geloofwaardige personages, realistische setting -
Thérèse Major, uitgeefster M.BOOX

Is Van schrijfplan tot debuutroman in 40 41 zkv's het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Van schrijfplan tot debuutroman in 40 41 zkv's