Van virus naar verbinding

Van virus naar verbinding

Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 1 Favoriet 0 Recensies 0

De coronatijd heeft Nederland enorm verdeeld. Ondertussen willen de meeste mensen gewoon weer normaal doen. Maar hoe doe je normaal in een knotsgekke wereld? In 'Van virus naar verbinding' beschrijft auteur Fred van 't Ent gedetailleerd de coronatijd met een unieke, psychologische invalshoek. Welke kampen bestaan er? Waarom blijft de meerderheid de vreemd aanvoelende maatregelen accepteren? En vooral: hoe creëren wij verbinding in plaats van polarisatie? 'Van virus naar verbinding' zit boordevol concrete tips. Ook staan er vier relevante interviews in met o.a. Diederik Gommers en Evelien Peeters. OMT-lid Gommers wordt die ene, prangende vraag gesteld: waarom werd er niet opgeschaald? Dit is hét ideale verbindingsboek met talloze suggesties om samen terug naar normaal te gaan! Over de auteur Psycholoog, docent en bezorgde vader Fred van ’t Ent (43) beschrijft vlijmscherp de torenhoge uitdagingen om tot verbinding te komen. Zijn belangrijkste motivatie? De toekomst van zijn twee jonge dochters.

Mens & Maatschappij
Mens en maatschappij algemeen
Futuro Uitgevers
30 november 2021
30 november 2021

Reacties op: Van virus naar verbinding