Vandaag houden we het droog

Vandaag houden we het droog

Rank 850 Gelezen 196 Aan het lezen 4 Wil ik lezen 107 Favoriet 4 Recensies 12
Feelgood Artikelen 1 Lijsten 1 Spots 15   Topics 0

Een verrassend en sprankelend debuut over beslissende keuzes en grote gevolgen
Eva heeft als jonge vrouw een drastische keuze gemaakt die haar de liefde van haar leven heeft gekost. Ze heeft leren leven met de consequenties, en met de leugens die toen onvermijdelijk leken. Tot ze op haar vijftigste beseft dat het roer om moet. Dochter Portia is al jaren het huis uit en haar huwelijk heeft zijn glans verloren. Ze vertrekt naar een kuuroord in Thailand om ‘zichzelf terug te vinden’ tijdens een ontspannende week voor body & soul.
Abe, ooit een veelbelovende muzikant, probeert zich neer te leggen bij zijn bestaan als muziekleraar op een middelbare school. Alleen zijn dure loft herinnert nog aan betere tijden. Vrouwen blijven nooit langer dan een paar maanden, en misschien is dat maar beter ook, houdt hij zichzelf voor; de ware liefde heeft hij al gekend, inclusief de pijn van het verlies. Maar als een van zijn oude bandleden voorstelt om een reünieoptreden te geven in hun vroegere stamkroeg, komt er iets van het vuur in hem weer tot leven.
Eva en Abe waren ooit elkaars grote liefde, maar een leugen dreef hen uit elkaar. Toch zijn ze elkaar nooit echt vergeten. Is het nu eindelijk tijd voor de waarheid?
Over Vandaag houden we het droog

‘Erg indrukwekkend boek en zeer romantisch. Het einde doet me echt goed.’ Karin Bloemen

Romantiek
Romantiek
Boekerij
03 maart 2017
15 maart 2017

Reacties op: Vandaag houden we het droog