Zo goed als nieuw

Rank 1724 Gelezen 178 Aan het lezen 6 Wil ik lezen 263 Favoriet 8 Recensies 25
Feelgood Artikelen 1 Lijsten 2 Spots 1   Topics 0   Leesclub

Leef mee met de lotgevallen van vier zeer verschillende, maar allemaal even hartveroverende personages, van wie de levens uiteindelijk samenkomen
Zwangere Tessa, gepensioneerde Annegien, pas gescheiden Herman en globetrotter Jeff hebben op het eerste gezicht niks met elkaar te maken. Behalve dat ze allemaal een goede reden hebben om iets te kopen of verkopen. Het romantische antieke bed bijvoorbeeld, waarin Tessa -zichzelf al op een roze babywolk ziet zitten. De rode Kia, waar Annegien vanaf moet omdat ze met een camper naar Afrika wil. Reisgenoot Herman, die na zijn saaie huwelijk niet kan wachten om op avontuur te gaan. En Jeff, die na -jaren van freewheelen zijn geliefde rugzak aan de wilgen hangt, om nou toch eindelijk eens volwassen te worden.
Alle advertenties op Marktplaats hebben hun eigen verhaal. Het verhaal van de eigenaar. Maar wat als je die verhalen nog een tijdje zou volgen? Dan kan het zomaar zijn dat ze een heel eigen leven gaan leiden en veel meer met elkaar te maken hebben dan je in eerste instantie dacht.

DE PERS OVER de boeken van Petra Vollinga
‘Erg indrukwekkend boek en zeer romantisch. Het einde doet me echt goed.’ Karin Bloemen

‘Een verrukkelijk boek om in één ruk uit te lezen. Voor wie in de Ware Liefde gelooft. Romantisch, herkenbaar en helemaal van nu. En nee: tijdens het lezen houden we het niet droog. Een echte aanrader.’ Noordhollands Dagblad

‘Romantische en indrukwekkende roman.’ Vriendin

Romantiek
Romantiek
Boekerij
03 maart 2020
04 maart 2020

Eline Huls Hebban Recensent

Voor iedereen die wel wat liefde kan gebruiken

door: Eline Huls

Petra Vollinga (1969) studeerde Nederlandse taal- en letterkunde in Leiden. Als freelancejournalist schreef ze onder meer voor Cosmo en Flow. In 2017 verscheen haar debuutroman Vandaag houden we het droog. Zo goed als nieuw is haar derde roman.

In zo goed als nieuw neemt Vollinga ons mee naar vier...

Reacties op: Zo goed als nieuw