VEGAN - Het kookboek

VEGAN - Het kookboek

Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 9 Favoriet 0 Recensies 0
Culinair Spots 1   Topics 0

De enige complete vegan kookbijbel. Vegan is het meest complete kookboek met traditionele en authentieke vegan recepten. Dit prachtige boek bevat zo’n 450 gerechten van over de hele wereld. Jean-Christian Jury bezocht meer dan honderd landen en leerde daar over nieuwe ingrediënten en technieken. Deze nam hij mee naar huis en bouwde ze om tot maakbare recepten voor de thuiskok. De plantaardige voor-, hoofd- en nagerechten zijn veelzijdig, verrassend, maar niet te moeilijk om te maken.

Of je nu standaard vegan of vegetarisch eet, of zo nu en dan: dit is het enige boek wat je nodig hebt voor eindeloze inspiratie en praktische tips!

Jean-Christian Jury is een vegan en raw-food-chef uit Toulouse. Hij heeft zo’n twintig jaar reis- en kookervaring. In 2008 opende hij zijn eerste vegan restaurant in Berlijn, La Mano Verde, dat geroemd wordt door het publiek en veel internationale persaandacht heeft gehad. Momenteel woont hij in LA waar hij eveneens een vestiging van La Mano Verde wil openen.

Culinair
Spectrum