Vegan JapanEasy

Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 1 Favoriet 0 Recensies 0
Culinair   Topics 0
Bij de Japanse keuken denkt men al snel aan tonijn, vlees van het Wagyu-rund, yakitori en sushi met zalm of andere vis. Tim Anderson, dé kenner van de Japanse keuken, laat zien dat de Japanse keuken in de basis veel plantaardige gerechten kent en dat vegetarische recepten makkelijk te transformeren zijn naar plantaardig door één of twee ingrediënten te vervangen. Ontdek de veelzijdigheid van de veganistische Japanse keuken met 'Vegan JapanEasy': een bord bomvol umami!

Begin bij de basis en leg een goede voorraadkast aan en maak zelf veganistische Japanse mayonaise. Gebruik essentiële smaakmakers als paddenstoelen, miso, dashi, tofu en meer voor de overheerlijkste lichte snacks, ramen, noedel- en rijstgerechten. Maak gyoza met een vulling van kimchi en tofu of van paddenstoelen met bamboescheuten. Serveer ramen met dashi, groenten, paddenstoelen en gebakken tofu of maak je eigen Japanse pickles. Proost met een mojito van sake met watermeloen en geniet van de veganistische Japanse keuken.

Culinair
Keuken per land en streek
Good Cook Publishing
03 februari 2021