Velden van Smaragd

Velden van Smaragd is een dichtbundel geïnspireerd op de betoverende schoonheid van de natuur! Vaak wordt over het hoofd gezien wat voor schoonheid de natuur ons biedt. We vergeten hoe een heerlijke wandeling door het park of bos ons hoofd als het ware kan ‘resetten’. Zit je thuis zonder weg te kunnen of in de trein en zou je op dat moment eigenlijk graag een wandeling door de natuur maken? Probeer deze dichtbundel eens! Laat je heerlijk meevoeren door velden groen als schitterend smaragd en naar andere verre oorden. Ontdek de diepe bossen, de diepe aarde, beekjes stromend helder water en de nacht bezaaid met duizenden fonkelende sterren! Ontdek zo ook meer de pracht te ervaren in het dagelijkse bestaan. Sta stil bij betoverende schoonheid met deze dichtbundel. Gun jezelf een moment van rust, wandelend door velden van smaragd!

Is Velden van Smaragd het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op Velden van Smaragd