Vele levens, vele meesters

Vele levens, vele meesters

Gelezen 4 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 0 Favoriet 1 Recensies 0
Deze lang verwachte heruitgave van het al jaren uitverkochte boek, de vertaling van Many lives, Many Masters, vertelt het ware verhaal van een bekende psychiater en zijn jonge patiënte, en hoe reïncarnatietherapie hun levens totaal veranderde.
Als traditionele psychotherapeut was dr. Brian Weiss verbaasd en sceptisch toen een van zijn patiënten zich trauma¿s uit eerdere levens begon te herinneren, die de oorzaak zouden kunnen zijn van haar steeds terugkerende nachtmerries en angstaanvallen. Zijn scepsis wordt echter steeds minder als ze berichten begint door te geven uit ¿de ruimte tussen levens¿, die opmerkelijke onthullingen bevatten over dr. Weiss¿ familie en zijn overleden zoon. Door reïncarnatietherapie toe te passen is hij in staat de patiënt te helpen en om zelf aan een nieuwe, meer betekenisvolle fase in zijn carrière te beginnen.
Dr. Brian Weiss is ook de auteur van Liefde in de eeuwigheid dat eerder bij ZWERK Uitgevers is verschenen.
Religie & Spiritualiteit
Spiritualiteit