Ver van mijn bed

Als journaliste Georgia Abbott erachter komt dat haar geliefde haar niet trouw is, besluit ze haar drukke leven in Londen vaarwel te zeggen. Ze solliciteert bij Glow Magazine, een glossy vrouwenblad in Australië. Want wat heeft ze te verliezen? Georgia pakt haar koffers en vertrekt naar Sydney, waar de zon altijd schijnt en waar mannen op Mel Gibson lijken, alleen dan een beetje langer.

Sydney blijkt een party town bij uitstek en Georgia stort zich in een roes van feestjes, drank en liefde – heel veel liefde. Maar waarom zijn toch alle mannen die Georgia ontmoet getrouwd, gay, ontrouw of gewoon de moeite niet waard?

Haar nieuwe collega’s maken het allemaal nog een beetje erger. Voor hen is elke relatieramp stof voor een smeuïg artikel en Georgia is hard op weg om voorpaginanieuws te worden...

Is Ver van mijn bed het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Ver van mijn bed