Verboden lusten

Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 1 Favoriet 0 Recensies 0
Feelgood   Topics 0
KORTE VERHALEN

Het mag niet... en toch wil je het. In de vijf verhalen in deze erotische bundel geven de hoofdpersonen toe aan de verboden verleiding, hoe riskant dat ook is...

Wanneer Alex haar spannendste fantasie gaat naspelen in een exclusieve club, komt ze oog in oog te staan met haar knappe student Lincoln. Xenia mag álles doen met de gasten van nachtclub Fathoms... behalve dat ene. Lady Grace kan niet weigeren wanneer twee schaamteloze heren haar uitnodigen in hun slaapkamer. Een yogadocente fantaseert over welke standen ze met haar nieuwe sexy cursist zou kunnen oefenen. En de nog onervaren Emma wil niets liever dan een beruchte erotische 'speeltuin' voor volwassenen bezoeken.

Deze bundel bevat de volgende verhalen: ULTIEME FANTASIE van Susan Lyons, OVERSPOELD DOOR GENOT van Tiffany Reisz, TOT HET UITERSTE VERLEID van Jackie Barbosa, LESSEN IN GENOT van Alison Tyler en DE INWIJDING van Destiny D'Otare.

Romantiek
Romantiek