Verboden verlangen naar de Spaanse tycoon

Een onweerstaanbare miljardair…

Als de kroonprinses van Marlsdoven is mij doorzettingsvermogen bijgebracht, en leiderschap… Toch zit ik met mijn mond vol tanden tegenover de arrogantste, koppigste en knapste man die ik ooit heb ontmoet. Santiago del Almodovár wil per se zijn verderfelijke casino bouwen - in míjn land. Nu, het is mijn plicht mijn onderdanen hiertegen te beschermen!

Maar bij elk woord dat hij spreekt, ontvlamt er diep in mijn binnenste een allesverterend verlangen. En nu eist hij dat ik met hem meega naar Spanje, naar zijn zakenimperium, zodat hij kan bewijzen dat ik het bij het verkeerde eind heb. Ik zal straks over een heel koninkrijk regeren, maar waar vind ik de kracht om deze wandelende verleiding te weerstaan?

Is Verboden verlangen naar de Spaanse tycoon het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Verboden verlangen naar de Spaanse tycoon