Verboden vruchten

Met deze unieke bundel erotische gedichten en verhalen laat Katja Schuurman zien hoeveel liefde zij koestert voor het geschreven woord, hoe groot haar liefde is voor de liefde zelf en hoe veelzijdig haar smaak is. Of het nu gaat om de lyrische romantiek van Pablo Neruda of M. Vasalis, de scherpe, grove woorden van Charles Bukowski, de gevoeligheid van Remco Campert en Ingrid Jonker, de tragiek van James Salter of de humor van P.F. Thomése en Ilja Leonard Pfeijffer: iedere auteur kan op zijn eigen manier de liefde bedrijven met zijn woorden. Katja heeft geprobeerd deze verscheidenheid te vangen in haar selectie. Met haar open geest, intense levensinstelling en unieke kijk op de wereld geeft Katja ons niet alleen een prachtige greep uit de erotische wereldliteratuur, maar ook een inkijkje in de boeiende geest van een van de mooiste vrouwen van ons land. Katja Schuurman (1975) is presentatrice, actrice en de drijvende kracht achter het duurzame merk Return to Sender. Ze is sinds haar zeventiende op de Nederlandse televisie te zien. Na jaren bij BNN te hebben gewerkt is ze nu een vertrouwd gezicht bij de KRO-NCRV. Recent acteerde ze in de succesvolle thrillerserie Vlucht HS13.

Redactionele recensie

Recensies (1)

Is Verboden vruchten het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Verboden vruchten