Verborgen levens

Verborgen levens

Rank 1164 Gelezen 32 Aan het lezen 1 Wil ik lezen 53 Favoriet 0 Recensies 2
Feelgood Spots 1   Topics 0

Een episch verhaal vol geheimen, jaloezie, passie en spanning in het Engeland van de twintigste eeuw
Voor de lezers van Kate Morton en Rachel Hore
Na de dood van haar oma erft Rose Martineau tot haar grote verbazing een huis op het platteland van Sussex. Het mysterieuze huis was ooit van haar oma’s jongere zus Sadie, over wie Rose tot voor kort nog nooit iets had gehoord. Wie was Sadie, en waarom had zij geen contact meer met haar zus? Rose’ zoektocht naar de antwoorden brengt haar terug naar de jaren dertig van de twintigste eeuw.
Intussen heeft Rose in haar dagelijks leven ook genoeg te verwerken: haar bestaan wordt overhoop gehaald door een schandaal dat haar huwelijk dreigt te verwoesten. Verscheurd tussen heden en verleden ontdekt Rose dat ze pas aan haar eigen toekomst kan werken als ze de geheimen van Sadies verleden heeft weten te ontrafelen.
Over de boeken van Judith Lennox
‘Een prachtige, breed opgezette roman. ‘ Libelle
‘Om heerlijk bij weg te dromen.' Flair
‘Ik ben helemaal verliefd geworden op Judith Lennox’ schrijfstijl – ze is een fantastische verhalenverteller.’ Jill Mansell
‘Een prachtig uitgewerkte, warme roman.’ Daily Mail

Romantiek
Boekerij
07 november 2018

? Bestel dit boek bij Libris.nl Bestel het boek vanaf € 20,99 Bestel het e-book € 12,99

Door lezers

Feelgood Club / De nieuwe boeken van november!
02 november 2018 20 reacties
  Meer artikelen

Lezersrecensies (2)

Het leven gaat niet altijd over rozen.

door: Edith 2 reacties 1 like
Na de dood van haar oma erft Rose Martineau een geheimzinnig huis op het platteland van Sussex. Het huis behoorde toe aan haar oudtante Sadie, de jongste zus van haar oma. Judith Lennox brengt in 'Verborgen levens' oude en nieuwe familiegeheimen aan het licht. We volgen de levens van Sadie in de...

Leest heerlijk weg!

door: Rachel van der Lee 1 like
Rose Martineau erft na de dood van haar oma Edith haar flat en "Het Ei', een geheimzinnig huis in een bos op het platteland van Sussex. Aan de hand van gevonden brieven en een oude verlovingsring gaat Rose op zoek naar Sadie Lawness, de onbekende, verdwenen jongere zus van Edith en vroegere...