Dubbelleven

Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 7 Favoriet 0 Recensies 0

Voor de lezers van Kate Morton en Sarah Jio

Schotland, 1937. De zussen Rowan en Thea krijgen bericht dat hun vader Hugh stervende is en besluiten naar Schotland te reizen om hem nog een laatste keer te zien. Hun moeder stierf toen ze nog heel jong waren, dus verdriet en rouw is hun niet vreemd. Maar ze weten niet dat de dood van hun vader een hartverscheurend verraad bloot zal leggen.

Sophie woont met haar twee zoons in Londen en kan niet vermoeden dat haar leven binnenkort volkomen op zijn kop zal worden gezet. Want op een dag verschijnen Rowan en Thea in haar leven, die vertellen dat haar man Hugh een geheim tweede leven had, met een vrouw en twee dochters. Dan breekt de Tweede Wereldoorlog uit. Ook voor de drie vrouwen is het een duistere periode. Daarbij hebben ze onderling het nodige op te lossen voor ze weer naar de toekomst kunnen kijken.

Judith Lennox in de pers

‘Een prachtige, breed opgezette roman.’ Libelle

‘Een onderhoudende roman met sfeervolle beschrijvingen tegen de achtergrond van de beschreven tijd. Voor een groot publiek.’ NBD Biblion

‘Ik ben tot over mijn oren verliefd op Judith Lennox’ manier van schrijven. Ze is een fantastische verhalenverteller!’  Jill Mansell

Feelgood , Literatuur & Romans
Populaire fiction algemeen