Verborgen verlangen

Gelezen 7 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 5 Favoriet 0 Recensies 0
Feelgood   Topics 0

Als Annabel van Stegen in april voor een paar maanden naar Italië vertrekt om daar een ranchhouder te helpen met de veulens, is ze vastbesloten om zich het hoofd niet op hol te laten brengen door allerlei aantrekkelijke Italiaanse mannen. Ze heeft een prima leven als dierenarts en daar past een vent niet tussen. Helaas denkt Matteo Russo, de ranchhouder, daar anders over. Hij ziet Annabel duidelijk wel zitten maar is het prototype "gladde Italiaan". Annabel wil absoluut niet op die manier met haar baas omgaan. Bovendien vindt ze Stefano de stalhulp veel aardiger... van hem gaat haar hart stiekem wél wat sneller kloppen. Kan ze zich een hele lente staande houden zonder verliefd te worden op Stefano of Matteo? Of zal ze haar hart niet alleen aan Italië, maar ook aan een man verliezen? Dit is een geheel los te lezen verhaal van auteurs Debra Eliza Mane en Lizzie van den Ham, bekend van de eerdere verhalen 'Leven als prinses in Texas' en 'Liefde in Twin Bridges'.

Romantiek
Romantiek