Verborgen waarheden

neva altaj

Sergei De Bratva is mijn thuis. Mijn toevluchtsoord voor het verleden. De enige plek waar een moordmachine zoals ik thuishoort. Soms komen mijn demonen terug. Dan heb ik mezelf niet meer in de hand. Woede overspoelt me, en sta ik op het punt om mezelf volledig te verliezen. Tot een gebroken, gewonde vrouw op mijn pad komt. Mijn innerlijke beschermer ontwaakt. Ze zorgt ervoor, dat mijn demonen weer gaan slapen. Mijn enige optie is haar gevangen houden. Als ze vertrekt, zal mijn duisternis weer terugkeren. Deze keer zal ik er niet aan kunnen ontsnappen. Angelina Ontsnappen. Dat is mijn enige optie, om vervolgens in de handen van een gestoorde moordenaar te eindigen. Nu doe ik mijn best om uit de buurt van mijn vijanden te blijven, en om niet voor een man te vallen die ik niet zou moeten willen. Maar wat zal er gebeuren als we allebei onze verborgen waarheden onthullen? NB: dit boek kan worden gelezen als een standalone.

Recensies (5)

Meer recensies

Is Verborgen waarheden het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op Verborgen waarheden