Meer dan 4,3 miljoen beoordelingen en recensies Organiseer de boeken die je wilt lezen of gelezen hebt Het laatste boekennieuws Word gratis lid
Verborgen waarheid

Verborgen waarheid

Rank 3895 Gelezen 4 Aan het lezen 1 Wil ik lezen 11 Favoriet 1 Recensies 1
Het leven loopt niet altijd zoals je het zou willen.

Dat heb ik op de harde manier geleerd, toen mijn man stierf na een ongeval.

Er is kwaad opzet in het spel, daar ben ik zeker van. Ondanks dat ik meerdere waarschuwingen krijg om niet te zoeken naar de waarheid, is dat precies wat ik wel doe. Ik doe er alles aan om te achterhalen wie mijn man vermoord heeft en waarom. Meermaals moet ik mijn eigen grenzen overschreiden, maar ik heb het nodig. Ik wil weten wat er gebeurde zodat ik het verleden kan laten rusten.

In eerste instantie dacht ik dat het me wel zou lukken, maar hoe dieper ik mezelf begeef in een wereld waar criminaliteit normaal is, hoe meer ik daar aan twijfel. Hoe hou ik mijn geest helder om het onderscheid te maken tussen wat nep is en wat echt?

Gaat het me lukken om de geheimen van mijn man te ontrafelen, mijn eigen leugens verborgen te houden en mijn hart veilig?

Ricerca (1)
12 maart 2023