Verbroken in schemer

NIEMAND BLIJFT ONGESCHONDEN
Verbroken in Schemer beschrijft de verdere lotgevallen van Lilith en de andere hoofdrolspelers uit boek 1.We volgen Kasimirh op zijn kruistocht, terwijl Ferhdessar allianties tegen de profeet probeert te smeden. Inmiddels is Lilith op de vlucht voor de twee dienaren die Kasimirh achter haar aan heeft gestuurd.
De ontwikkelingen volgen elkaar in hoog tempo op terwijl alle partijen, vaak tegen hun wil, op een bloederig conflict afstevenen. Tijdens het beleg van Merzia blijft geen van de personages ongeschonden.
REACTIES OP `VERBROKEN IN SCH EMER`
"Ook dit deel is weer met een sneltreinvaart geschreven, boeiend van de eerste pagina tot de laatste! (. . .} De auteur weet de lezer goed op het verkeerde been te zetten, want niemand lijkt te zijn wie hij is, en het einde is zonder meer verrassend te noemen. Het smaakt naar meer."
- - Spentakel
"De spanning en de dreiging zijn op elke pagina voelbaar (...) ten Tusscher heeft een sterk vervolg neergezet dat zeker genoeg vragen oproept voor het laatste deel."
- - Fantasyboeken.org
"Het verhaal steekt goed in elkaar, de magie en godsdienststrijd zijn intelligent met elkaar ver-
weven. (. . .} Het is niet helemaal duidelijk wie nu 'goed' is en wie `kwaad'. In dat opzicht is het
verhaal wel origineel. Het kan nog alle kanten op gaan,"
- - NBD I Biblion

Recensies (7)

Meer recensies

Is Verbroken in schemer het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Verbroken in schemer