Verdwaald in mijn gedachten

'Verdwaald in mijn gedachten' is een bundel gedichten die ik heb geschreven in het 5e en begin 6e jaar van mijn middelbareschooltijd. Dit was een turbulente tijd en ik moest mijn gevoel ergens in uiten; dingen die me dwars zaten en ook dingen die mijn leven mooier maakten. Vroeger schreef ik vaak gedichtjes maar door alle drukte stond dat even op een laag pitje. Totdat we eind 4e voor het vak Nederlands een sonnet moesten schrijven. Ik herontdekte de steun en de schoonheid van het dichten. Sindsdien heb ik het weer opgepakt en zie hier het resultaat! Ik hoop dat de lezer geraakt wordt en misschien zelfs wel houvast vindt in mijn gedichten.

Is Verdwaald in mijn gedachten het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op Verdwaald in mijn gedachten