Vergeef haar

"De wind trekt aan mijn haren, slaat natte lokken in mijn gezicht. Waar ben ik? Waarom is het zo donker? Waar is iedereen?
Een ijzige schreeuw snijdt door de nacht en verbreekt de doodse stilte. Ik ren, maar kom niet vooruit. Weg! Ik wil hier weg. Daan!
Ik verstar. Bruine ogen die mij ooit zo anders aankeken priemen dwars door mij heen. Ze spugen haat, schreeuwen moord.
"Vergeef me"
Over de auteur: Debora Elisabeth (van Maanen), geboren in 1982 is eigenwijs, creatief en hopeloos romantisch. Ze is gek van YA-boeken, series en films. Vergeef haar is haar debuut, een Young adult waarmee ze bewijst dat romantiek en Zeeuwse nuchterheid perfect samengaan.

Recensies (2)

Meer recensies

Is Vergeef haar het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Vergeef haar