Verhalen uit het kapsalon

Koen Crucke begon als jong broekie met een stagecontract in het Genste kapsalon van zijn peter. 'Toen ik als veertienjarige van school wilde, vond mijn moeder dat ik toch een diploma moest halen, dus stuurde zij mij naar de kappersschool. Ik kon toen niet vermoeden dat ik mijn leven lang kapper zou blijven: eerst als vaste hulp in diverse salons, later werd ik de beroemde Alberto van Samson.'

Het belang van een goeie kapper is niet te onderschatten, weet de Gentse zanger en musicalster. 'De kapper, da's je luisterend oor, je psycholoog, je biechtvader en je steun en toeverlaat. Aan hem vertel je de mooiste, lelijkste, meest dramatische, hilarische en ontroerende episodes van je leven.'

In 'Verhalen uit het kapsalon' vertelt Koen Crucke over de bijzonderste ontboezemingen die hij opving als kapper of die collega's hem toevertrouwden.

Redactionele recensie

Recensies (1)

Is Verhalen uit het kapsalon het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Verhalen uit het kapsalon