Verkapt

Gelezen 48 Aan het lezen 1 Wil ik lezen 53 Favoriet 5 Recensies 19
Thrillers & Spanning Artikelen 3 Lijsten 2 Spots 3   Topics 0

een studente - een aap - hun strijd

Ze liep stage bij een palmoliebedrijf in het hart van Borneo. Totdat het te gevaarlijk werd. De Nederlandse studente Nora krijgt de kans stage te lopen bij een palmoliebedrijf midden in het regenwoud. Vol overgave stort ze zich op haar opdracht: een school oprichten voor de lokale Dayakbevolking. De voormalige koppensnellers willen niets van haar behulpzaamheid weten. En daar hebben ze een reden voor.

In Verkapt neemt Janneke Bazelmans de lezer mee naar de binnenlanden van het hedendaagse Indonesisch Borneo waar de mystieke sfeer en de rauwe randen van de werkelijkheid naadloos in elkaar overgaan.

Janneke Bazelmans (1974) is milieujurist en auteur. Zij combineert een juridische adviespraktijk met onderzoek en publicaties. Voor de thriller Verkapt reist zij door Indonesië en logeert bij de Dayaks in West-Kalimantan (Indonesisch Borneo). Verkapt is haar debuut.

Thriller
Godijn Publishing
06 mei 2017
06 mei 2017

Een strijd tussen geld en overleven

door: Diana Wienholds

Verkapt is het debuut van Janneke Bazelmans (1974). Wel schreef zij eerder publicaties en adviezen voor haar werk als milieujuriste en onderzoeker.

In Deel I van het verhaal begint Nora van Severingen als stagiaire aan een onderzoek naar duurzame bedrijfsvoering voor het bedrijf PT Palmoil in...

Reacties op: Verkapt