Verkeerde plaats, verkeerde moment

Verkeerde plaats, verkeerde moment

Rank 108 Gelezen 50 Aan het lezen 3 Wil ik lezen 112 Favoriet 2 Recensies 10
Thrillers & Spanning Artikelen 1   Topics 0
Hoever zal een moeder gaan om de toekomst van haar zoon te redden?

In de nacht dat de wintertijd ingaat staat Jen te wachten tot haar zeventienjarige zoon thuiskomt. Als hij eindelijk de straat in loopt, kan ze niet geloven wat ze ziet. Haar grappige, lieve tienerzoon vermoordt een vreemdeling, vlak voor hun huis. Ze heeft geen idee wat er gebeurt, maar weet wel dat haar zoon diezelfde nacht in de gevangenis belandt, en dat zijn toekomst voorbij is.

Jen valt in een onrustige slaap, en als ze de volgende ochtend wakker wordt… is het gisteren. En na de volgende nacht… is het de dag daarvoor. Elke dag die ze wakker wordt, is het een dag eerder, een andere dag voor de moord. Een dag die haar de kans biedt om de moord te voorkomen en haar zoon te redden. Want ergens in het verleden kan ze misschien de toekomst veranderen.

Literaire thriller
Cargo
20 oktober 2022
20 oktober 2022

Reacties op: Verkeerde plaats, verkeerde moment