Verlangen

Verlangen

Een impulsief besluit
Een onzekere toekomst
Een grote liefde

Rachel van Wijck werkt als kok bij een landheer. Na de dood van haar moeder is het haar duidelijk dat haar liefde voor Antoine nooit wordt beantwoord. Zij besluit zich over te geven aan haar andere grote wens. Namelijk te emigreren naar New York Manhattan. Rachel ontmoet daar mensen die bepalend zijn voor de rest van haar leven. Vol overgave leeft ze haar nieuwe leven en ontvangt zij meer liefde dan zij ooit verwachtte.

Antoine Boudoin is rijk en leidt een oppervlakkig leven dat uit feestjes en nietsdoen bestaat. Dan ontdekt hij een familiegeheim. Zijn eenzame jeugd, de herinneringen aan zijn ouders, oude wonden scheuren open. Zijn leven blijkt voor hem zinloos en hij is nog eenzamer dan vroeger. Hij verlangt naar een volmaakte liefde maar te laat beseft hij dat slechts één persoon hem een toekomst kan bieden.

Verlangen is een historische roman over hoop, geloof en liefde. De roman speelt zich af in de jaren dertig van de vorige eeuw. Een heerlijke feel good roman waar je even bij weg kunt dromen. Verlangen is het debuut van Anna Dormas.
Historische roman (populair)
Brave New Books