Verlangen & overgave

Verlangen & overgave

Feelgood   Topics 0
Verleidelijk, gevaarlijk, sexy - hoelang kan een vrouw daar nu weerstand aan bieden?

Vivienne wil na haar verbroken verloving niets meer met mannen te maken hebben. Tot de knappe playboy-zakenman Jack Stone haar een droombaan aanbiedt. Voor ze er erg in heeft, fantaseert ze over hoe hij als minnaar zal zijn. Maar kan ze zich aan deze verleider overgeven zonder haar hart weer op het spel te zetten?

Laura heeft in een opwelling gezegd dat ze een relatie heeft met de beroemde - en beruchte - Ryan Armstrong. Nu verwacht haar familie dat ze hem tijdens een familieweekend komt voorstellen. Tot haar verrassing stemt Ryan erin toe mee te gaan... en ziet ze zich opeens gedwongen een bed te delen met de arrogante miljonair!

Jess had zich haar rondreis door Australië heel anders voorgesteld. Het geld dat ze als tijdelijke chauffeur van Benjamin De Silva verdient, kan ze echter goed gebruiken. Maar hoewel ze weet dat ze absoluut niet in zijn wereld past, vindt ze het bij elke blik in de achteruitkijkspiegel lastiger om haar gevaarlijk sexy baas te weerstaan!

Deze verhalen zijn eerder verschenen en zijn ook los verkrijgbaar.
Romantiek
Romantiek