Vurige winternacht met...

Feelgood   Topics 0
De zon gaat onder, de avond valt, de sterren staan gunstig voor een vurige winternacht met…

…de bad boy miljonair
De bruiloft van Rose zou een sprookje moeten zijn. En dat ís het ook, blijkt, want het huwelijk is helemaal niet echt. Haar echtgenoot heeft al een vrouw, maar daar komt ze pas na de receptie achter - wanneer ze wordt ontvoerd door de donkere Xerxes Novros, die haar meeneemt naar zijn privé-eiland!

…de sexy tycoon
Tot haar schrik erft Ruby de helft van het miljoenenbedrijf van Laurence Bastiani. De andere helft is voor zijn zoon, Zane. Tot haar verbijstering verdenkt hij haar ervan een golddigger te zijn. Toch zoekt hij haar steeds op en kust hij haar. Hoe kan iemand die haar haat zo'n verlangen in haar doen oplaaien?

…de schatrijke zakenman
Telkens weer krijgt de verlegen Violet van haar familie de vraag of ze al een vriend heeft. Ze besluit daarom mannen niet langer te mijden. Wanneer op een feest de overrompelend knappe Leo Wolfe op haar afkomt, heeft ze spijt van haar besluit en wil ze het liefst wegkruipen. Maar daarvoor is het te laat: hij komt recht op haar af!

Deze verhalen zijn eerder verschenen.

Romantiek
Romantiek
Harlequin
22 december 2020
22 december 2020

Reacties op: Vurige winternacht met...